Din kundebehandler

Verden i dag er slik at vi trenger hjelp til mange forskjellige ting og spesielt innenfor det økonomiske kan vi regne med å behøve profesjonell assistanse fra tid til annen. Dette må man bare finne seg i, og din beste venn kan faktisk være din kundekontakt i banken. Det er utrolig mange dyktige mennesker der ute som er parat til å hjelpe deg når du har behov for det, og dette kan du virkelig dra nytte av. Men husk på at disse menneskene ikke er dine slaver eller skal ta i mot ordrer fra deg: de er eksperter som kan hjelpe deg hvis du for eksempel skulle havne i problemer eller rett og slett bare trenger et godt råd.

En kundebehandler er den personen i banken som du kontakter når du har behov for et eller annet som har med banktjenester å gjøre. En eller annen gang i livet ditt så vil du kanskje havne i en trang økonomisk situasjon, og da skal du ikke nøle med å kontakte din kontakt i banken og be om hjelp. Dette gjelder spesielt i de tilfeller hvor du for eksempel har et stort boliglån som det kan vise seg vanskelig å betjene over en gitt periode. En enkel telefon eller en epost hvor du legger deg helt flat er det eneste som skal til.

Husk at bankene er interessert i å hjelpe deg så godt som de kan, for tross alt er det slik at de er interessert i å få tilbake pengene sine som du har lånt hos dem. Dette skal du være 100% klar over, og det å be om betalingsutsettelse for en måned, eller å be om å få refinansiert lånet ditt kan være gull verdi i en tid som kan være tøff økonomisk for deg.

Husk også på at banken vil tjene penger på å strekke ut lånet ditt i tid, så det vil de etter all sannsynlighet mer enn gjerne gjøre!